Bila pemain Real Madrid dan Barcelona berlakon

Macam tak percaya bila mula-mula tengok video ni. Ingatkan betul-betul pemain Real Madrid dan Barcelona berlakon. Rupanya yang berlakon semua iras-iras pemain kelab ni. Pandai juga diorang buat macam ni. Cuma yang tak berapa best tak semua video yang aku tengok ada subtitle. Kalau korang tengok video ni jangan lupa tekan “cc”. Dengan function tu…

Azizulhasni Awang kemalangan pada saingan akhir keirin di Manchester

Hari ni di muka hadapan surat khabar utusan terpapar Azizulhasni kemalangan semasa perlumbaan di Manchester. Terkejut aku tengok dengan kayu serpihan kayu sepanjang 23cm tertusuk di betis kiri dia. Ia bermula dengan pelumba Sepanyol, Juan Peralta Gascon tergelincir sebelum terlanggar Azizulhasni yang mewakili pasukan trek profesional negara, Yayasan Sime Darby (YSD) diikuti dua pelumba lagi…

Malaysia menang 3-0

Semalam Malaysia berjaya membenamkan Indonesia 3-0. Satu jaringan yang pada aku cukup selesa untuk bertandang ke Indonesia. Sepanjang lebih 90 minit permainan berlangsung, aku tengok corak permainan Malaysia kian matang dan banyak berubah. Satu perkembangan yang baik.

Lagu tema Sukan Komanwel India

Lagu tema Sukan Komanwel India yang bertajuk Jiyo Utho Badho Jeeto telah dihasilkan oleh A.R Rahman. Lagu ini telah membawa sedikit berita yang positif setelah pelbagai isu mengenai berlakunya rasuah, kerosakkan infrastruktur…